- Úvod
- Vše o nákupu
- Platba a doprava
Vyrábíme dle objednávek. Zboží, které si u nás objednáte, Vám zpravidla odešleme do 5 pracovních dnů od objednávky, pokud platíte na dobírku, nebo nejpozději do týdne od obdržení Vaší platby.
PLATBA
- převodem na účet dle informací uvedených na faktuře - Fio banka, účet: 2501101028/2010
- na dobírku - Platba ve výdejních místech Zásilkovny, při dopravě kurýrní službou nebo Českou poštou je možná jak v hotovosti, tak platební kartou.
- platební kartou nebo rychlým převodem z účtu - pomocí platební brány GoPay nebo ThePay.
Způsoby platby, které využíváme v našem e-shopu, nespadají do Zákona o EET, nemusí tedy být evidovány v rámci EET. Fakturu zasíláme pouze e-mailem.
DOPRAVA
Využíváme pouze jednoho dopravce, který ale umí všechno - Zásilkovna:
- doručení na zvolené výdejní místo Zásilkovny v České republice
- doručení na adresu - Zásilkovna vybere nejvhodnějšího dopravce pro doručení na adresu ve vašem regionu. Kurýr bude vybrán v závislosti na aktuální vytíženosti a kvalitě daných kurýrních společností (Zásilkovna Expresní kurýr, DPD nebo InTime).
V rámci České republiky platí poštovné zdarma při objednávce nad 1500 Kč - platí pouze pro dopravu na výdejní místo Zásilkovny.
CENÍK
Kupující je povinen při převzetí zboží od přepravce zkontrolovat neporušenost obalů a případný výskyt jakýchkoliv závad (roztrhaný, promočený nebo jinak poškozený obal) neprodleně oznámit přepravci. Zásilku, která nese známky poškození během přepravy, nepřebírejte. Sepište s přepravcem protokol o poškození zásilky a informujte nás na naší emailové adrese. Nové zboží vám bude dodáno v co nejkratší možné době.
Pokud jste si zásilku nechali zaslat na dobírku a nevyzvedli jste si ji, jste povinni uhradit manipulační poplatek za poštové (ve výši dle volby v objednávce) a platbu za dobírku. Pokud zásilku zaplatíte převodem a zboží si nepřevezmete, má prodejce právo odečíst si ze zaplacené částky všechny náklady na doručení.