Logo
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Nakupte ještě za 1 500,00 Kč a máte dopravu ZDARMA
Novinky
26.02.2021
JARNÍ PRÁZDNINY 27.2. - 7.3.
Objednávky budeme vyřizovat po jarních prázdninách, v týdnu od 8. 3.2021. Přejeme všem krásné prázdniny. číst celé
25.01.2021
ZRUŠENÍ DOPRAVY - ČESKÁ POŠTA
Vážení zákazníci, Zásilkovna končí k 31.1. 2021 spolupráci s Českou poštou. Vzhledem k tomuto rozhodnutí tedy již také nebude v eshopu možná volba toh... číst celé
01.01.2021
VŠE NEJLEPŠÍ DO NOVÉHO ROKU
Přejeme vám všem to nejlepší do nového roku 2021, hlavně zdraví, úsměv a ať se vám lépe dýchá. číst celé
Zobrazit všechny novinky

 

Vyberte si výdejní místo:

Přijímáme online platby:

 

 

 

 

 
  1. Úvod
  2. Vše o nákupu
  3. Reklamační řád
Reklamační řád
Tento reklamační řád v souladu s ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění (dále také jen „občanský zákoník“) a z.č. 634/1992 Sb., zákon o ochraně spotřebitele, upravuje způsob a základní podmínky reklamace vad zboží a uplatnění nároků ze záruky spotřebitelem.

Reklamační řád se vztahuje na reklamace vad zboží, které je v záruční době nebo se jedná o rozpor s kupní smlouvou.

Na všechny výrobky je poskytována záruční doba dle zákona tzn. 24 měsíců pro spotřebitele, Jestliže se objeví vada výrobku v záruční době, zašlete výrobek spolu s kopií faktury a vyplněným Reklamačním protokolem (níže ke stažení), na který uveďte popis vad a Vámi požadovaný způsob řešení reklamace. V jiném případě bude reklamace řešena v souladu se zákonem.

Záruka se nevztahuje na zboží, u kterého vypršela dnem uplatnění reklamace záruční doba. Dále na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním. Za vadu nelze považovat změnu materiálu úměrnou délce užívání ani závady způsobené nesprávnou údržbou a používáním výrobku či poškozením výrobku živelnou událostí. Všechny zasílané výrobky procházejí pečlivou kontrolou.

Pokud jste obdrželi jiný výrobek, než jste si objednali (neúmyslná záměna při balení výrobků) , nebo jste obdrželi výrobek vadný, zašlete nám jej zpět nepoužitý, nepoškozený a v původním obalu spolu s Reklamačním protokolem, na který uveďte popis vad. My Vám bezplatně zašleme výrobek správný (resp. nezávadný).

Při zasílání zboží zpět volte vhodný obal, aby nedošlo k poškození zboží při přepravě.

Vaše reklamace bude vyřízena do 30 dnů ode dne jejího uplatnění.
 
Reklamační protokol - soubor ke stažení ZDE.